tirsdag den 19. juni 2012

Månedsskitse på TSC


Det er ikke meget jeg får lavet sådan rent kreativt pt. - men lidt sker der da ;)
Det sidst nye LO er lavet til månedsskitsen på TSC. Skitsen lagde lissom op til noget mere whitespace end jeg har lavet - men det går altså slet ikke for mig, hvis der er for tomt på layoutet. så jeg har fyldt lige lidt mere på - men man kan da stadig se skitsen i det færdige layout ;)
Billederne er af en lidt mindre SarahMus - og journalingen fortæller lidt om Sarahs livretter og om at når man spiser ude ved Bedste, så er man jo aldrig sikker på, hvad der ku' ligge på tallerkenen, og så bliver man nødt til være lidt forsigtig til en start *G*


Papirerne der er brugt er "Hopscotch" fra Basic Grey - de har været ae-papirer i laaang tid, men nu sku' der tages hul på dem :D
Rundt i kanten har jeg brugt Washi tape.
-------------------------------------------------------
Det næste projekt bliver et minialbum til Sarahs forældre med billeder af Musen - eller tænker jeg laver et til hver: "Mig og min Farmand" og "Mig og min mor" - har i hvert fald fået fremkaldt billeder så der er rigeligt til to mini'er *G*

Det var ordene for idag - 1000 tak for jeres besøg og for kommentarer....dem er jeg super glad for :)


Follow Me on Pinterest

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare lækkert og dejlige billeder :)
    Det er en rigtig fed kant med washi tape og de grene er godt nok fede!

    SvarSlet
  2. Ååårh hvor er det et sødt LO. Jeg er vild med de ranker du har lavet - supersmart. Og så er det jo en sød model du har brugt :)
    White space duer heller ikke hos mig.

    SvarSlet
  3. Hvor sødt Jette, det ser da ud til at "bedstes" mad kan glide ned, og ikke som vores William, da han var lille sagde han: farmor, jeg dør hvis jeg spiser en tomat!! og der nest: har vi noget ketchup? ja de unger er dejlige. dit LO er så sødt og piget passer fint til billederne. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Virkelig flot LO! Er vild med papiret og farverne :)
    Også super gode billeder :)

    SvarSlet
  5. Et super flot og tøset Lo i nogle skønne farver og en flot opsætning. Og så er det nogle dejlige fotoer og en en rigtig god titel du har valgt :-). God onsdag

    SvarSlet
  6. Godt sted at bruge dine ae-papirer ! Det er da så sødt og flot sat op - uanset om der skulle have været mere white space. Flot med alle de blomster og ranken.
    Ja, den lille Sara er vel blevet klog af skade hjemme hos mormor, så det er da bedst at være på den sikre side......hihi.

    God dag - det tyder på en varm dag...puha.

    SvarSlet
  7. Et virkelig lækkert og sommerligt layout. De grønne grene giver utrolig meget liv til loet.

    SvarSlet
  8. Det er et super flot og sødt layout. Dejligt farvevalg?

    SvarSlet
  9. Hvor er det et skønt layout, og en kanon ide med album til mor og far - glæder mig til at se ;)

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et skønt layout!! Super dejlige sommerfarver!
    Rigtig god weekend og god tur til Bloksbjerg hihi!

    SvarSlet

Tusind tak fordi du lægger en kommentar - det er jeg så glad for :) Pga. en del spam skal kommentarer godkendes før de bliver vist, så derfor kan du ikke se din kommentar med det samme :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...